Mailwasher pro 2011 n'est plus aussi fiable..

Moderators: SSTSylvain, French Mod

User avatar
Oron
Travelling Tuatara
Contact:
Location: France Alsace Haut-Rhin
Posts: 25
Joined: Tue Jul 07, 2009 5:54 pm

Re: Mailwasher pro 2011 n'est plus aussi fiable..

Mon Dec 19, 2011 11:57 am

Error duplicate
Last edited by Oron on Mon Dec 19, 2011 12:03 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Oron
Travelling Tuatara
Contact:
Location: France Alsace Haut-Rhin
Posts: 25
Joined: Tue Jul 07, 2009 5:54 pm

Re: Mailwasher pro 2011 n'est plus aussi fiable..

Mon Dec 19, 2011 12:03 pm

Bonjour

Je vais me répéter mailwasher n'affiche pas les e-mails qui sont sur le serveur je ne peux pas gérer des spam si je ne les vois pas dans mailwasher
J'utilise Mailwasher depuis plusieurs années donc je sais ce qu'il fait et ce qu'il ne fait pas, mais là même avec la version 2012 IL N'AFFICHE PLUS RIEN

:devil :thumbsdown :rant

Hello

I'll repeat myself MailWasher does not display e-mails that are on the server I can not deal with spam if I do not see them in MailWasher
I use Mailwasher for years so I know what it does and what does not, but that even with the 2012 version goes blank

:devil :thumbsdown :rant

I pay a license so I ask a software that works.
User avatar
rusticdog
Firetrust Monkey
Posts: 15864
Joined: Mon Jun 13, 2005 6:27 pm

Re: Mailwasher pro 2011 n'est plus aussi fiable..

Mon Dec 19, 2011 3:58 pm

Can you send me some log files. If you go Help >> Send Support Logs >> put chris as the Ticket Number >> Send Logs...
User avatar
Oron
Travelling Tuatara
Contact:
Location: France Alsace Haut-Rhin
Posts: 25
Joined: Tue Jul 07, 2009 5:54 pm

Re: Mailwasher pro 2011 n'est plus aussi fiable..

Mon Dec 19, 2011 4:49 pm

sst wrote:Bonjour Oron, ...

MailWasher Pro indique seulement les messages qui sont sur le serveur de courriel e-mail.

Ce qui veut dire =
MailWasher Pro garde juste les e-mails qui sont dans la corbeille de MailWasher Pro.
MailWasher Pro ne garde pas les e-mails entrant.

Aussi en regardant votre appercu d'écran (screenshot) il indique (Téléchargement d'e-mail : 8 de 44 ), ... sa indique que vous recevez des e-mails mais il bloque sur le 8 iem e-mail = peut-être un fichier attaché de grande taille.

Hi Oron, ...

MailWasher Pro display only e-mail messages that is on the e-mail server.

This mean =

MailWasher Pro keep email only in the MailWasher Pro RecycleBin.
MailWasher Pro dont keep received email.

Also in your screenshot it display (Email Download : 8 of 44 ), ... it mean that you receive emails but it block at the 8iem email = maybe an big size attached file.
Ce qui veut dire =
MailWasher Pro garde juste les e-mails qui sont dans la corbeille de MailWasher Pro.
MailWasher Pro ne garde pas les e-mails entrant.

Ça je sais la question n'est pas là !!

La question est qu'il bloque qu'il n'affiche pas les e-mails sur le serveur et c'est là que j'aimerai une réponse
User avatar
Oron
Travelling Tuatara
Contact:
Location: France Alsace Haut-Rhin
Posts: 25
Joined: Tue Jul 07, 2009 5:54 pm

Re: Mailwasher pro 2011 n'est plus aussi fiable..

Thu Dec 22, 2011 8:57 am

Bonjour

Mailwasher son rôle est de vérifier le courrier sur la boite e-mail, de me signaler si c'est un courrier spam, me permettre de lire les e-mails sur le serveur en mode texte afin que je puisse voir si c'est un courrier valide ou un spam.
Je n'ai pas 36 courriers avec des pièces jointes, il faut pas me sortir l'excuse bidon il bloque à cause d'une pièce jointe. Avant le 2011 il n'a JAMAIS BLOQUER.

C'EST SEULEMENT DEPUIS 2011 QU'IL COMMENCE A AVOIR DES DEFAUTS? IL NE VAUT PLUS CE QU'IL ETAIT POUR MOI MAILWASHER EST MORT

IL NE REMPLIS PLUS SES FONCTIONS.

Et ne me sortez pas des excuses hurlubesque je l'ai sur deux postes il ale même problème sur les deux postes. Et ce n'est pas à cause des pièces jointes qu'il bloque, ça c'est l'excuse facile.

Donnez moi de vrais réponse, si vous n'avez pas de réponse dite-le.


Hello

Mailwasher its role is to check the mail box on the e-mail, let me know if it's a spam mail, allow me to read e-mails on the server in text mode so I can see if it's a valid mail or spam.
I do not have 36 letters with attachments, must not get out the bogus excuse because it blocks an attachment. Before 2011 it was never blocked.

IT IS ONLY SINCE 2011 THAT BEGAN TO HAVE DEFECTS ? NOT WORTH IT WAS FOR ME MAILWASHER IS DEAD

THERE LONGER HOLDS OFFICE.

And I do not go out of excuses I hurlubesque two positions he ale same problem on both machines. And it's not because it blocks attachments, that's the easy excuse.

Give me a real answer, if you do not answer it said.

Sorry for my bad english.
User avatar
SSTSylvain
Modérateur française
Posts: 295
Joined: Tue Jun 30, 2009 2:44 am

Re: Mailwasher pro 2011 n'est plus aussi fiable..

Thu Dec 22, 2011 11:14 am

Bonjour Oron, ...
Donnez moi de vrais réponse, si vous n'avez pas de réponse dite-le.
Give me a real answer, if you do not answer it said.
Moi = "sst" Je n'ai pas la réponse, mais rusticdog et les autres vont vous aidé.
rusticdog Dim Déc 18, 2011 22:58
Pouvez-vous envoyez quelques fichiers log. Si vous allez sur Aide >> Envoyer les Enregistrements de Support >> placé chris comme le Numéro de Ticket >> Envoyer les Rapports...

rusticdog Sun Dec 18, 2011 10:58 pm
Can you send me some log files. If you go Help >> Send Support Logs >> put chris as the Ticket Number >> Send Logs...
SSTSylvain
Moderator, Translator, Beta Testor
User avatar
Oron
Travelling Tuatara
Contact:
Location: France Alsace Haut-Rhin
Posts: 25
Joined: Tue Jul 07, 2009 5:54 pm

Re: Mailwasher pro 2011 n'est plus aussi fiable..

Thu Dec 22, 2011 10:11 pm

Bonjour

Sorry j'avais pas vu le post de rusticdog , j'ai envoyer les log d'un poste sous windows 7 ultimate avec une adresse marketing@ et un autre envois des logs d'un autre poste sous windows 7 professionnelle avec une adresse gilles@.

Sorry I had not seen the post from rusticdog I send the log to a post on Windows 7 Ultimate with an address marketing@ and another shipment of logs to another position under windows 7 professional with address gilles@.

Merci
User avatar
rusticdog
Firetrust Monkey
Posts: 15864
Joined: Mon Jun 13, 2005 6:27 pm

Re: Mailwasher pro 2011 n'est plus aussi fiable..

Fri Dec 23, 2011 12:34 pm

I find it unusual that all of your IMAP accounts fail in this way. They are logging into the account correctly but the failure occurs when trying to retrieve the message.


Is it possible that the accounts can be setup to be access via POP3 instead of IMAP in MailWasher ? It would be interesting to know if this works.


I wonder too if perhaps you have an AntiVirus email scanner that might be trying to intercept the IMAP connection, so if possible you could also try disabling the email scanner and see then if that helps at all.
User avatar
Oron
Travelling Tuatara
Contact:
Location: France Alsace Haut-Rhin
Posts: 25
Joined: Tue Jul 07, 2009 5:54 pm

Re: Mailwasher pro 2011 n'est plus aussi fiable..

Fri Dec 23, 2011 11:14 pm

Bonjour rusticdog

Je viens de modifier en pop3 dans mailwasher et effectivement il affiche les e-mails. Depuis que je connais mailwasher j'ai toujours configurer en imap
comme thunderbird qui relève mes courriers sans problème.

J'ai un Antivirus qui scanne les e-mails mais il n'empêche pas le chargement.
C'est seulement depuis la version 2011 que j'ai ces problèmes. J'utilise mailwasher depuis au moins 5 ans.
Jamais eu ce problème avant la version 2011.

Merci pour votre réponses.

Hello rusticdog

I just changed in pop3 in MailWasher and it actually displays the e-mails. Since I know I always configure MailWasher imap
thunderbird as my mail that is no problem.

I have an antivirus that scans e-mails but it does not load.
Only since the 2011 version that I have these problems. I use MailWasher for at least 5 years.
Never had this problem before the 2011 version.

Thank you for your answers

Return to “Aide française”